Alla inlägg den 3 februari 2015

Av varstoraresa - 3 februari 2015 23:14

Nu äter vi frukost på Pint on Punt. Linda la kaffepulver i sin mjölk hahah! Lite besviken min när hon drack. Lägger ut bilder nu till förra inlägget nu också, internet varierar lite på hostelet så gick inte att ladda upp igår.

Av varstoraresa - 3 februari 2015 15:34

Nu är vi framme på hostelet. Vi tog skybus till Melbourne och sen tog vi taxi sista biten. Vi har ett eget rum vilket är skönt men det luktar verkligen urin vilket inte är lika mysigt.. Jag lyckades låsa ute oss från rummet efter typ 2 min också, så fick gå ner och banka länge på dörren till receptionen för att någon skulle se mig och komma och låsa upp, klockan är ju halv två på natten här nu. Bra jobbat Emelie.. Nu ska vi sova i alla fall så får vi se vad som händer imorgon!

[Bild]

[Bild]

Av varstoraresa - 3 februari 2015 13:19

nu är vi äntligen framme efter 22 timmars flygresa sammanlagt!! Nu ska vi checka ut en sista gång innan vi ska ta oss till vårt hostel.

Presentation


Hej och välkomna till Emelie Larssons och Linda Dahlqvists reseblogg. Här kan ni läsa om vår äventyr i Australien och Malaysia, hoppas ni får en trevlig lässtund!

OBS tillfällig profilbild!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9
10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards